Исчистете го телото од акумулираните отрови и токсини

1370

За време на детоксикација треба да се обрне внимание на начинот на приготвување на храната – овошјето и зеленчукот може да се јаде сирово во салати, да се подготвуваат свежо исцедени сокови или хранливи супи.

Месеците на невообичаена зимска исхрана и недостаток на движење често оставаат замор, невнимание и неколку килограми вишок. Затоа пролетта е идеално време за детоксикација или чистење на телото.

Програмата за детоксикација треба да биде прилагоден на начинот на живот, здравјето и навиките во исхраната.

Во текот на детоксикацијата треба да се обрне внимание на начинот на приготвување на храната – овошјето и зеленчукот можат да се јадат сирови во салати, да се подготвуваат свежо исцедени сокови и хранливи супи. Добар начин на подготвка е варење на пареа, бидејќи така се губат помалку хранливи материи, а пржењето со масло треба строго да се избегнува.

Исто така, добро е барем неколку дена да се исфрлат производите од рафинирани житарки. Наместо тоа, јадете кафеав ориз, леќа, просо и овес. Исто така, пробајте “егзотични” житни култури, како амарант и квиноја кои се екстремно богати со протеини и затоа се препорачуваат и на вегетаријанците.

Грашокот, леќата и гравот се, исто така, дел од детоксикацијата, но, исто така и бадемите, индиските ореви, оревите, семките од сончоглед и тиква, сусамот. Но, обидете се да ги добиете несолени, бидејќи вишокот сол може да го врати ефектот на детоксикацијата. Салатите од сезонски зеленчук зачинете ги со нерафинирано масло – се препорачува маслиновото, лененото и маслото од коноп. Додадете неколку капки сок од лимон или сок од портокал, а изоставете ги готовите преливи.

Детоксикациската исхрана е исто така одлична за симнување на зимските килограми, но треба да бидете внимателни и да не гладувате.

Бидете здрави

Токсините се акумулираат во телото од храната и пијалаците, но и преку кожата и воздухот што го дишеме. Кога таа количина е премногу голема, телото страда. Тогаш телото треба да се исчисти. Добро е да му дозволите на варењето да се одмори малку подолго и подоцна да работи подобро. Колку е варењето е подобро, и ние сме поздрави.

10 знаци на токсини

Продолжува на страна 2