Правила за здрав живот што се покажале лажни

567

Основите за здравиот животен стил остануваат во нашето сеќавање и стануваат прифатени вистини.

Кога вагата ви покажува број на којшто не сте навикнати, почнувате да се сеќавате на сите овие вистини. Верувате дека ќе ви помогнат да се вратите во форма, па почнувате да џогирате, да јадете секој ден во исто време, да избегнувате слатки, да пиете многу вода…

Но дали овие правила навистина работат? Некои правила за здрав живот било потребно да се променат многу одамна.

Спиење 8 часа

Едно истражување спроведено од Американската академија за медицина за спиење докажало дека на луѓето им се потребни 7 часа сон за ефикасно функционирање на телото. Вашето тело има потреба од ова време за да си ја врати силата и да закрепне.

Јадење обилен појадок

Квантитетот на појадокот секогаш треба да зависи од индивидуалните потреби на вашето тело. Храната е корисна само кога сакате да ја јадете. Поради ова ако не можете да јадете наутро, немојте да се мачите со појадок и напијте се чаша вода.

Џогирање наутро

Џогирањето е навистина корисно и навечер и наутро, па ако немате време ниту желба за утринско џогирање, нема потреба од тоа. Покрај тоа наутро потребно е целосно да го разбудите телото пред да одите на џогирање. Најдобро е да појадувате и да чекате барем 40 минути пред каква било физичка активност. Во спротивно можно е да изгубите свест, да имате главоболка или да ви се појави неправилен ритам на срцето.

Продолжува на страна 2