Правила за здрав живот што се покажале лажни

606

Избегнување слатки

Јадењето благо всушност е добро за човечкото тело бидејќи слатките содржат гликоза, елемент кој е клучен за нормална функција на мозокот. Поради ова не треба целосно да ги елиминирате слатките од вашето мени. Но, можете да се обидете да го намалите количеството шеќер што го консумирате. На пример, консумирајте природен јогурт, пијте топли пијалаци без шеќер или јадете суво овошје наместо слатки.

Вежбање додека не се истрошите целосно

„Ако не ве боли телото следното утро, не сте вежбале правилно.“ Всушност, болките во мускулите по вежбање се појавуваат ако товарот на телото бил преголем. Исто така оваа болка може да биде знак за повреда на мускулното ткиво. Во овој случај е подобро да престанете со вежбање до вашето целосно закрепнување.

Не пиете вода за време на оброци

Водата е есенцијален елемент за дигестивниот систем да работи правилно. Ако вашето тело не прима доволно течности, стомакот надополнува со плунка. Поради ова пиењето вода е добро и потребно. Ќе му ја олесните дигестијата и апсорпцијата на стомакот.

Оброци во исто време

Нема потреба да јадете ако не се чувствувате гладно. Најважното правило е да јадете само кога чувствувате глад. Вашето тело ќе ви каже кога е време за следниот оброк. А кога станува збор за бројот на оброци, најдобро е целата храна да ја поделите во 5-6 одделни оброци.

Продолжува на страна 3