Планираната исхрана чува од вишокот килограми

184

Имајќи го предвид динамичното секојдневие, потрошувачката на домашно приготвена храна се претвора во вистински предизвик.

Како резултат на недостатокот на претходно планирање, многу често сме принудени да посегнуваме по брзи закуски или друг вид нездраво мени. Она што ни треба во овие случаи, е токму планирање на оброците.

На овој начин ги контролираме личните прехрамбени потреби, и вклучуваме во менито различни производи со висока хранлива вредност. Така се намалува веројатноста да посегнеме кон “утешителната” и нездрава храна, како сендвичи, кроасани и бисквити.

Ако знаеме дека ни претстои напорна недела, планирањето на оброците во самиот нејзин почеток обезбедува здрав режим од кој ќе се набават потребните хранливи материи, а истовремено со тоа ја одржуваме тежината во норма.

Изградбата на навика да ги планираме оброците ја спречува исто така и надуеноста и киселоста во желудникот. Редовното консумирање на храна со ниска хранлива вредност крие ризик од развој на проблеми поврзани со варењето.

Ние би можеле да се спречиме и од прејадување кога претходно сме подготвиле план за исхраната. На овој начин не пропуштаме оброци, а исконсумираната храна е во адекватни количини. Обично кога го игнорираме гладот, резултатот е прекумерно консумирање на храна.

Уште една корист од планираните оброци е дека не останува место и желба за штетна храна. Таа е причина да се акумулира вишокот килограми.