Знаци дека ви недостасува калциум

136

Калциумот е важен за одржување на здрави коски. Ако имате недостаток на калциум, може да се разболите од остеопороза.

Ако некој од овие знаци ви звучи познато, можеби треба да си обрнете внимание:

1. Неодамна сте скршиле коски при лесни инцидент

Ако сте го скршиле зглобот од благо паѓање, тоа може да е знак дека имате недостаток на калциум и коските ви станале кршливи. Коскената маса почнува да се губи по одредена возраст и затоа треба да земате доволно калциум, за да имате здрави коски. Коскените фрактури се особено чести кај жените во постменопауза.

2. Имате мускулни грчеви

Мускулните грчеви можат да се знак за недостаток на калциум, бидејќи овој минерал им помага на мускулите да се движат. Станува збор за мускулна слабост, контракција или заедничка непријатност во мускулите, особено оние на нозете.

3. Не јадете разновидни салати

Ако не јадете разновидни салати од лиснат зеленчук, како кадрава зелка, репка и други е можно да не земате доволно калциум.

Забелешка: Преземањето на оваа содржина е дозволено само ако го наведете изворот со задолжително линкување на нашиот домен и оригиналната статија!

Доколку сакате да прочитате повеќе содржини како оваа, препорачуваме да го посетите нашиот портал www.kukuriku.com.mk, а со лајк на нашата фан страна станувате дел нашето многубројно членство facebook.com/Kukuriku.mk/.

Продолжува на страна 2