Учениците и наставниците не можат да бидат пријатели на Фејсбук

39

Понуда од класната – Ако прифатам, ќе види што пишувам. Ако одбијам ќе ми се налути, се двоуми еден средношколец.

Социјалната мрежа Фејсбук создаде пријателства меѓу луѓе кои во вистинскиот живот никогаш не се сретнале, па не е ни чудно кога наставник ќе побара пријателство од ученик или ученик од наставник.

– На син ми му беше многу непријатно кога доби барање за пријателство од својата класна.

– Исусе, па што да правам сега? Ако прифатам ќе види што пишувам, ако не прифатам ќе ми се налути – се двоумеше син ми.

На децата тоа не им се допаѓа бидејќи тоа го доживуваат како еден вид контрола и притисок. Јас не се мешав. Сите деца во повисоките одделенија од основното училиште имаат Фејсбук, и наставниците од една страна за таквото дружење им зборуваат негативно, а од друга страна им испраќаат покани за пријателства. Тоа ги збунува децата – коментира мајката.

Само поранешни ученици

Барање за пријателство од своите професори доби и ќерката студентка, еден го прифатила, а друг го игнорирала.

– Повозрасните деца тоа полесно го решаваат, тие имаат некои свои критериуми и реагираат според нив – вели мајката и потенцира дека смета дека наставниците не треба да ги додаваат своите ученици на Фејсбук за пријатели. – Немаат таму што да бараат, едноставно не е простор за нивна комуникација.

Поранешниот претседател на Здружението Наставници организирано, Далибор Перковиќ се чуди на поплаките од родителите, бидејќи почесто учениците им испраќаат покани за пријателство на наставниците.

– Некои наставници отворија профили кои се наменети само за ученици, други ги одбиваат, секој се однесува како што смета дека треба. Јас за пријатели ги прифаќам само поранешните ученици. Не можам да ги коментирам постапките на другите, можам само за себе да кажам дека никогаш на свој ученик не би испратил барање за пријателство на Фејсбук – тврди Перковиќ.

Миљенко Хајдаровиќ со години работи како професор по историја, политика и социологија во средно училиште во Чаковац, а во наставата користи интернет па и социјалните мрежи, за на учениците да им го олесни учењето и да им го направи интересно.

Продолжува на страна 2