Рибините капсули мораат да ги земаат сите жени

113

Рибино масло е старо, малку подзаборавен лек кој денес доживува нов бум.

Тоа не е воопшто изненадувачки, бидејќи во последно време се зборува повторно за здрав начин на живот кој вклучува не само спорт, туку и правилна исхрана.

Рибино масло е достапно во две форми – течно и во капсули.

Во течна состојба цената е многу пониска, но има вкус и мирис, факти, кои воопшто не се позитивни. Затоа, многумина претпочитаат да купат капсули рибино масло.
Денес, ние ќе ви раскажеме каква е користа од рибиното масло на капсули и како да ги земате.

Корисните својства на капсулите рибино масло

Во составот на рибиното масло влегуваат различни глицериди, чија главна компонента е олеинска киселина, содржат исто така помалку палмитинова киселина и полинезаситени омега-3 и омега-6 масни киселини. Сите други елементи се присутни во мали количини.

Омега-3 масните киселини при контакт со воздухот многу брзо оксидираат и содржаните храни, стануваат непогодни за конзумација. Желатински капсули спречуваат оксидација, производот не се влошува и зголемува рокот на траење.

Корисните својства на рибиното масло

Придобивките од рибиното масло се определуваат од содржаните во него витамини А и D. Витамин А подобрува растот и производството на клетките на кожата, слузокожата, очите пигменти. Поради присуството на овие витамини, маслото е многу корисно за косата, ноктите и кожата. За жените е особено потребно Витамин D го намалува нервниот ексцитабилност, склоноста кон формирањето на грчеви на нозете стимулира приливот на калциум и фосфор во клетките, па лекарите често препорачуваат да се зема од деца.

Ви нудиме една прекрасна рецепт за маска против брчки и флеки: Добро измешајте 1 лажичка рибино масло и истото количество мед. Нанесете на лицето и држете го 30 минути. Измијте со напивка од камилица и почекајте кожата да се исуши природно.

Полинезаситените омега-3 масни киселини се највредното во составот на производот. Тие го спречуваат развојот на болести на кардиоваскуларниот систем, го намалуваат количеството лош холестерол и на тој начин го намалуваат ризикот од атеросклероза, ја подобруваат циркулацијата, го намалуваат создавањето на крвни згрутчувања, имаат поволен ефект врз функцијата на срцето, ја спречуваат појавата и развојот на аритмија. Исто така го намалуваат ризикот од дијабетес, без да формираат клеточни мембрани, создаваат сврзното ткиво и обвивка на нервните влакна.

Рибино масло помага за согорување на заситените масти.

Затоа, многу нутриционисти го препорачуваат, за да борат со вишокот килограми. Австралиски научници спроведоа интересен експеримент: луѓе кои земале дневно 6 грама рибино масло и биле ангажирани во текот на 45 минути физичка активност, го подобруваат липидниот профил, во споредба со оние кои земаат сончогледово масло. Физичките вежби и земањето на рибино масло категорично помагаат за намалување на телесните масти.

Рибиното масло ја подобрува функцијата на мозокот и способноста за учење. Затоа, една капсула рибино масло дневно е најдобра превенција против деменција.

Тие му обезбедуваат на еден спортист енергија и сила затоа доста е употребуван производ меѓу бодибилдерите. Тој, исто така претставува енергија и ресурси за понатамошниот раст на мускулите во форма на витамини и минерали и немаат никакво штетно влијание врз здравјето.

Гинеколозите препорачуваат земање на рибино масло при болна менструација и компликации за време на раѓање. Мажите штити од рак на простата.

Се разбира, користа од рибиното масло е неоспорна, но ако сте склони кон алергиски реакции, консултирајте се со лекар пред да го користите лекот.

Експертите, исто така препорачуваат јадење на рибино масло при камења во жолчката и бубрезите, како и при болест на тироидната жлезда. Ако во телото имате зголемена содржина на калциум и витамин D, исто така треба да се воздржите од земањето на рибино масло.

Консумирањето на капсулите, следејќи ги инструкциите: обично 1-2 капсули, 2-3 пати на ден за време на оброк. Прифаќа трае околу еден месец, 1-3 пати годишно. Не користете рибиното масло на празен стомак – тоа може да доведе до нарушувања во варењето.

Важно: Не земајте рибино масло заедно со други мултивитамински комплекси.

Исто така, обидете се колку што е можно повеќе да го вклучите во вашата исхрана риба вклучувајќи лосос и пастрмка. Овие видови на риба се извор на омега-3 масни киселини и се лесно сварливите протеини.