Постојат неколку зачини кои можат успешно да ја заменат солта во храната

42

Велат дека шеќерот е еден од најштетните видови храна, кој предизвикува голем број воспалителни процеси во организмот, кои би можеле да отклучат во подоцнежна фаза и сериозни болести.

Освен што треба да внимаваме со количината на потрошената шеќер, важно е да се обрне внимание и на тоа колку сол консумираме дневно.

Според Светската здравствена организација дневниот внес на сол треба да биде помалку од лажичка.

Постојат неколку прекрасни зачини кои можат успешно да заменат голем дел од солта во храната. Запаметете ги!

Семки од сончоглед

Поткаснувајте секој ден по еден грст сурови семки од сончоглед. Тие се богати со витамини Е и Б1, а само 100 грама од семето ги задоволуваат дневните потреби на организмот за манган, бакар, магнезиум, натриум, фосфор и витамин Б6. Нивниот благо солен вкус ги прави поздрава замена на солта.

Лук

Во сезоната на настинките и грипот е подобро да го зголемите имунитетот поткаснувајќи почесто лук. Може да користите каранфилче или лук во прав, кога подготвувате салати, супи и јадења. Ако си заштедите од ставањето на сол во јадењата, додадете мала количина лук, веднаш ќе се почувствува малку солениот вкус.

Забелешка: Преземањето на оваа содржина е дозволено само ако го наведете изворот со задолжително линкување на нашиот домен и оригиналната статија!

Доколку сакате да прочитате повеќе содржини како оваа, препорачуваме да го посетите нашиот портал www.kukuriku.com.mk, а со лајк на нашата фан страна станувате дел нашето многубројно членство facebook.com/Kukuriku.mk/.

Продолжува на страна 2