Пет знаци дека сте под стрес | Внимавајте на овие симптоми

243

Човек секој ден наидува на некаков стрес, без воопшто да биде свесен за тоа. Целиот тој стрес може да се манифестира во физички и емоционални знаци.

Неколку начини на кои вашето тело може да покаже симптоми на стрес:

Главоболки

Имате мачна главоболка цел ден? Може да биде и главоболка предизвикана од стрес или мигрена.

– Стресот може да предизвика болки во телото во вид на мускулна напнатост, што доведува до главоболки и болки во грбот. Како што мускулите на вратот и главата стануваат напнати, може да се развие главоболка. Затоа стресот е еден од најчестите предизвикувачи на главоболки и мигрена од типот на напнатост. Овој совет не може целосно да го излечи вашиот стрес, но не заборавајте да останете добро хидрирани секој ден. Пред се, пиењето доволно вода е особено важно во време на стрес – истакнува д-р Гејл Салц за Real Simple.

Имате дигестивни проблеми

Стомакот може да биде едно од првите места каде што ќе се појават симптоми на стрес или анксиозност.

– За време на стресните периоди, телото го зајакнува симпатичкиот нервен систем. Исто така, го успорува гастроинтестиналниот систем, така што не ја користите вообичаената количина на крв потребна за варење, вели д-р Салц.

Наместо тоа, вашето тело ја пренасочува енергијата кон вашите мускули и срце за да создаде одговор на борба или бегање (човечки одговор на стрес). Побавниот гастроинтестинален систем може да предизвика дигестивни проблеми како што е зголемена киселина во желудникот, што може да доведе до гадење и надуеност.

Распоредот за спиење е исклучен

Премногу незапирлив стрес може да направи хаос на квалитетот и распоредот на вашиот сон. Лошиот сон тогаш може да доведе до ментални и физички здравствени проблеми, што, пак, може да предизвика стрес во секојдневниот живот, што доведува до лош сон.

Главната причина е што хормоните одговорни за стресот се технички хормони за возбудување: тие се биолошки дизајнирани да ве држат будни и да го натераат вашиот нервен систем да премине во режим на борба или бегање. Ако вашиот нервен систем не може да се смири, а вашето тело и ум не можат да се вратат на одмор, веројатно ќе имате проблеми со спиењето.

Губење на косата

Ако забележите дека косата ви опаѓа повеќе од вообичаено, тоа може да биде знак на стрес. „Кога нивото на кортизол се зголемува, тие исто така ги инхибираат другите хормони во вашето тело, како што се тироидните хормони.

– Кога тоа ќе се случи, тоа влијае на сигналот на вашето тело да расте влакна. Стресот може да предизвика и трихотиломанија, состојба поради која личноста има „преголема“ желба да влече влакна од главата, веѓите или другите делови од телото, објаснува Дониел Вилсон, која е специјализирана за управување со стресот.

Сепак, опаѓањето на косата може да биде резултат и на друга здравствена состојба, па затоа е важно да се консултирате со лекар.

Забележавте болка во градите

Болката во градите е секогаш сериозен симптом кој треба да се реши, и секогаш е подобро да се обратите кај лекар за секој случај – но понекогаш тоа всушност не е проблем со срцето. Стресот може да биде вистински виновник и за среќа, болката во градите поврзана со стресот не е опасна по живот.