Како тренинзите можат да ѝ попречат на плодноста

156

Тренинзите, движењето и вежбите се корисни. Штетни стануваат сепак, кога со нив ќе се претера.

Можно ли е претерувањето со вежбите и крајната исцрпеност на телото да ѝ наштети на плодноста? Можно е.

Сè што е корисно, корисно е дотогаш, кога со него не се претерува. Шансите за зачнување можат да се намалат драстично, ако претерувате со тренинзите и го пренасилувате телото до крајни граници.

Премногу добро не е на добро

Лесните вежби се корисни. Дури потешките се погодни за одржување на добрата форма. Со нив треба да се внимава. Кардио вежбите, особено интензивните, како и кревање тегови и безбедносните вежби се опасни, ако со нив се претерува.

Тренинзите се вид на стрес за организмот. Ова може да предизвика хормоналната нерамнотежа, намалување на плодноста.

Стресот кој предизвикува преоптоварување, праќа сигнал до хипоталамусот во мозокот, кој отклучува драстични промени во нивото на естроген и прогестерон. Можни се промени во текот на менструалниот циклус, овулацијата, дури е можно циклусот да исчезне целосно.

Затоа е важно да се заменат исцрпувачките интензивни тренинзи со нешто благо, на пример лесни вежби по 30 минути, пилатес, јога, брзо одење, пливање. Ова му овозможува на организмот да се опорави.

Премалку вежби

Многу не е добро, но и премногу ретко исто така. Ако воопшто не тренирате, тоа исто така може да влијае на плодноста. Седентарниот начин на живот создава предуслови за зголемување на телесната тежина и повторно појава на хормонален дисбаланс.

Лесните вежби по 30 минути на ден ја стимулираат циркулацијата, со што се зголемуваат репродуктивните способности.

Обидете се со аеробик, велосипедизам, веслање, кревање тегови, лесен џогинг, вежби дома, пливање.