Колку вода треба да пиете дневно за да ја намалите тежината? Табела

1084

Секоја диета и начин на слабеење вклучува пиење доволни количини вода, а според општата пресметка, препорачаната дневна доза на вода се два литра или осум чаши вода.

Но, ако сакате да ги зголемите шансите за губење на тежината и успех на диетатата, и од водата да добиете максимум, треба да ја земете в предвид вашата тежина, односно килограмите, и според таа бројка да утврдите точно колку вода треба да испиете

Успехот на диетатата се зголемува со доза на доволна количина вода, а колку вода точно треба да пиете правилно одредуваат вашите килограми.

Совети за тоа како во текот на денот да внесете доволна количина вода и така да го задоволите важното правило на секоја диета:

1. Пијте 2 чаши вода од 2.5 децилитри пред секој оброк. Ако јадете три пати на ден, ќе внесете 1,5 литри вода.

2. Наутро штом ќе се разбудите и пред спиење ќе испиете две големи чаши вода, и на тој начин ќе внесете до 1 литра вода.

Совет: Ако поради испиената вода што ја пиете пред спиење се будите ноќе затоа што треба да мокрите, таа чаша вода испијте ја наутро. За уште подобри ефекти, можете да додадете лимон во водата или други состојки.