Еве во која положба треба да спиете за да ги излекувате овие болести

4706

Нашето тело се одмара и регенерира за време на спиењето, и затоа е многу важно нашиот сон да биде здрав и уреден.

Експертите препорачуваат да спиеме помеѓу 6 и 8 часа и да одиме на спиење секогаш во исто време. Освен количината на сон, могу е важен и неговиот квалитет, како и позицијата во која спиеме.

Вистинската позиција не само што ќе ни овозможи да се разбудиме без вкочанет врат и раменици, туку и да се решиме од многуте болки кои веќе ги имаме.

Проверете кои се најдобрите позиции.

Болки во долниот дел на грбот

Кога имаме болки во грбот, многу е тешко да се одмориме и да најдеме пријатна позиција. Најважно е дека увото, рамото и колкот бидат во позиција во која  ‘рбетот е во рамна положба. Најдобро е да спиете на грб, но ако сакате да спиете на стомак, ставете ја перницата под себе, за `рбетот да биде во подобра положба. Спијте со тенка перница или без неа. Ако спиете на страна, ставете цврста перница помеѓу колената и поблиску до градите. Дури и свиткана крпа во ролна под долниот дел на грбот може да помогне да ви биде поудобно.

Забелешка: Преземањето на оваа содржина е дозволено само ако го наведете изворот со задолжително линкување на нашиот домен и оригиналната статија!

Доколку сакате да прочитате повеќе содржини како оваа, препорачуваме да го посетите нашиот портал www.kukuriku.com.mk, а со лајк на нашата фан страна станувате дел нашето многубројно членство facebook.com/Kukuriku.mk/.

Продолжува на страна 2