Еве во која положба треба да спиете за да ги излекувате овие болести

4536

Нашето тело се одмара и регенерира за време на спиењето, и затоа е многу важно нашиот сон да биде здрав и уреден.

Експертите препорачуваат да спиеме помеѓу 6 и 8 часа и да одиме на спиење секогаш во исто време. Освен количината на сон, могу е важен и неговиот квалитет, како и позицијата во која спиеме.

Вистинската позиција не само што ќе ни овозможи да се разбудиме без вкочанет врат и раменици, туку и да се решиме од многуте болки кои веќе ги имаме.

Проверете кои се најдобрите позиции.

Болки во долниот дел на грбот

Кога имаме болки во грбот, многу е тешко да се одмориме и да најдеме пријатна позиција. Најважно е дека увото, рамото и колкот бидат во позиција во која  ‘рбетот е во рамна положба. Најдобро е да спиете на грб, но ако сакате да спиете на стомак, ставете ја перницата под себе, за `рбетот да биде во подобра положба. Спијте со тенка перница или без неа. Ако спиете на страна, ставете цврста перница помеѓу колената и поблиску до градите. Дури и свиткана крпа во ролна под долниот дел на грбот може да помогне да ви биде поудобно.

Болки во рамената

Ако ве боли едното раме, обидете се да не лежите на таа страна, бидејќи дополнителниот притисок само да ја зголеми болката. Треба да се стави перницата помеѓу колената и под лактот и градите. Ако ве болат двете рамена, обидете се да спиете на грб со рацете на страна.

Продолжува на страна 2