Со оваа храна ќе заборавите на депресијата

150

Динамичното секојдневие, постојаниот стрес и многу други различни фактори можат да влијаат на нашето ментално здравје. Кога стресот и заморот се акумулираат, често почнуваат да се јавуваат и првите знаци на депресија.

Како можеме да си помогнеме?

Има многу корисни видови храна и пијалоци, чии состојки се докажале во времето како такви со кои може да се намали анксиозноста и појавата на депресија. Споделуваме некои од нив, а вие јадете ги почесто и бидете во одлична здравствена состојба.

Сладок компир

Слатките компири се многу повеќе од вкусен зеленчук. Тие се исклучително богати со витамин Б6 . Ниските нивоа на витамини се поврзуваат со симптомите на депресија. Затоа е од суштинско значење да додадете место за слатки компири почесто во менито.

Спанаќ

Спанаќот е суперхрана, богата со железо, триптофан и фолна киселина. Серотонинот е невротрансмитер кој ни помага да се чувствуваме среќни. Триптофанот содржан во спанаќот, може да помогне по природен пат да се зголеми нивото на серотонин и да се чувствуваме подобро. Од друга страна фолната киселина исто помага за зголемување на нивоата на серотонин во мозокот.

Снегулки

Снегулките се корисни и ни помагаат да се задржи добра фигура. Кашуто исто така, содржи добри количини триптофан што повторно помага за подобрување на доброто расположение, го стимулира лачењето на серотонин.

Продолжува на страна2