Правилата за тренинзите за време на бременост

80

Физичката активност за време на бременоста е од суштинско значење за здравјето на мајката и бебето. Но, имајќи ја предвид чувствителноста на бременоста вежбите треба да се прават според некои правила.

Кои се тие?

Разговарајте со вашиот лекар

Пред да почнете да правите никакви вежби прво консултирајте се со лекар. Тој ќе ви каже дали состојбата ви овозможува физичка активност и каква точно.

Задолжително загревање

Многу е важно да се прави соодветно загревање. Мускулите и тетивите треба да се добро подготвени за претстојното оптоварување. Ако го пропуштите загревање ќе ви е многу тешко да извршите потешки вежби. Постои опасност да добиете истегнувања, болки, непријатност.

Пијте повеќе вода

Многу е важно да се хидрирате добро пред, за време и после тренингот. На овој начин ќе ја избегнете дехидрацијата, која е директно поврзана со прерани контракции и зголемената телесна температура.

Не правете вежби за грб

Вежбите во лежечка положба на грб се ризични најчесто во напредната бременост. Притискањето на фетусот крие ризик од диспнеа, вртоглавица, силно намален проток на крв во мозокот и срцето со сите последици кои можат да произлезат од оваа состојба.

Забелешка: Преземањето на оваа содржина е дозволено само ако го наведете изворот со задолжително линкување на нашиот домен и оригиналната статија!

Доколку сакате да прочитате повеќе содржини како оваа, препорачуваме да го посетите нашиот портал www.kukuriku.com.mk, а со лајк на нашата фан страна станувате дел нашето многубројно членство facebook.com/Kukuriku.mk/.

Продолжува на страна 2