Mотивирачки ритуали за свежо и пријатно утро

898

Ако будењето наутро ви е вистински кошмар … е, добредојдовте во клубот!

Ве разбираме добро, особено во текот на работните денови кога буквално ви оди да го фрлите телефонот низ прозорецот по првиот тинг на алармот.

Да не заборавиме дека, сепак, многу од работите стануваат лесни и пријатни само со промена на поставката и правилните навики.

Еве 5 работи кои ќе ви помогнат да ги засакате утрата:

Прелиминарна подготовка

Станувањето наутро се претвора во мачење во голема мера, бидејќи треба да завршите куп работи дури и пред да стигнете до кафето. Заштедете си ги напорите! Уште претходната вечер може да го приготвите кафето и да треба само да го притиснете копчето, да ја испеглате и наредите на каучот облеката, со која ќе одите на работа, па дури и да си го приготвите појадокот. Ви останува само да се намести креветот и да си ги измиете забите.

10 минути релаксација со кафето

Пиењето кафе во многу земји е вистински ритуал. Затоа одвојте за оваа акција барем 10 минути на целосна смиреност за да уживате во вкусот, да се концентрирате и да се наполни умот со енергија. Наречете ги вашите 10 зен минути!

Вежби

Да, да, тогаш немате време. Не треба да правите 30-40 минутен тренинг. Доволни се 5-10 минути за да разбудат телото и умот и да ви се тонизираат.

Пијте вода

Не само по станување, а и пред спиење. Зошто? Бидејќи чаша вода ќе ве натера да трчате до тоалетот наутро. Така дури нема да имате време да се самосожалувате во кревет и да мислите како да се стави крај на будилникот до вас, туку директно ќе влезете во дневен режим. И, се разбира, телото треба да биде хидрирано по 8-часовното мирување.

Наполнете ги батериите со добра музика

Омиленото парче или група веднаш ќе го зголемат вашето расположение. Без да почувствувате може да застане веќе гласот и да се заниша во такт со ритамот. Научно докажано е дека омилената музика го зголемува нивото на серотонин во организмот – хормонот на среќата.