Важни витамини при пролетниот замор

786

Пролетта сосема наближи и тоа не потсетува дека треба да размислиме не само за промена во однос на гардероба, но и за начинот на живот кој го водиме.

Пролетниот замор е чест.

Промената на годишните времиња треба да биде поддржана со повеќе спорт, исполнет сон, убава храна и многу витамини. Освен витамини D и C, видете кои други можат да ви помогнат при пролетиот замор.

Витамин Б12

Недостатокот на витамин Б12 може да доведе до силен замор. Значи, ако страдате почесто од тоа слабост, добро е да се зголеми внесот на овој така важен витамин. Витамин Б12 учествува во процесот на претворање на јаглехидратите во енергија.

Кога не добивате доволно од него и јаглехидратите не се апсорбираат како што треба, заморот ќе биде ваше секојдневие. Витаминото исто така ги фаворизира и функциите на дигестивниот систем.

Може да си го набавите преку додатоци во исхраната или консумирајте повеќе пилешко месо, јајца, риба и млеко.

Витамин Б6

Витамин Б6 е не само важен за зголемување и одржување на добри нивоа на енергија, но исто така помага за одржување на добра ментална меморија и нервен систем. Ако освен заморот ви недостасува и концентрација, додадете овој витамин кон секојдневното мени.

Каде се содржи во добри количини? Јадете риба, цели зрна, црвено месо

Фолна киселина (витамин В9)

Фолната киселина е друг важен витамин, кој може да ви помогне да борите против пролетниот замор. Ако правите обиди да забремени, убаво е да си обезбедите доволно од неа. Обично ја поврзуваме фолната киселина со бременоста и аномалиите, ризикот со кои се намалува како резултат на навремен прием. Но таа игра важна улога и во тоа да бидеме во добар баланс и да сме енергични. Храна богата со оваа материја се грав, спанаќ, авокадо и други.

Витамин К2

Витамин К2 е другиот витамин за повеќе енергија, кој ќе ви помогне при пролетниот замор. Ова е витамин кој може да придонесе за целокупното чувство на виталност и кога се комбинираат со други витамини од оваа листа, не тера да се чувствуваме во добра форма.

Витаминот е важен и за одржување на здрави коски и го намалува ризикот од појава на остеопороза. Се содржи во лиснат зеленчук, зелениот чај, брокулите, зелка и други.

Витамин А

Витамин А е важен за одржување на здравјето на кожата, очите, за зголемување на нивото на енергија, но и за одржување на добар имунитет. Вашиот нервен систем би била дисбалансиран, ако дозволите дефицит на витамин А.

Овоји моќен антиоксидант го забавува процесот на стареење и особено стареењето на кожата. Секој сака да го пречека пролетта со повеќе енергија, позитивен став и свеж изглед. Затоа додадете во менито повеќе витамин А. Се содржи во добри количини во храната како сладок компир, црн дроб, моркови, диња, манго, домати и други.

Витамин Е

Витамин Е исто така делува како антиоксидант во телото, што е и основна причина да ни помага да бидеме енергични. Кога дозволуваме дефицит на овој витамин, слободните радикали нанесуваат голем број штета во организмот, што нè тера да се чувствуваме уморни.

Може да си го набавите поткаснувајќи почесто семки од сончоглед, бадеми, путер од кикирики, спанаќ или преку додатоци во исхраната.