Тридневна диета со компири

728

Компирите се еден од консумираниот зеленчук. Се јадат во текот на целата година, имаат одличен вкус и се здрава храна. Богати се со витамини од групата Б, витамин Ц, калиум, калциум, магнезиум и други, не содржат холестерол, а во 100 г од нив (варен) содржи околу 80 калории.

Ова ги прави погодни за диететски режими на исхрана, бидејќи заситуваат и не го иритираат желудникот. Ако сте љубители на компирот и сакате да симнете неколку вишок килограми, за вас е тридневната диета со компири .

Менито е лесно за почитување и се состои само од три хранливи производа – компир, зелен чај и јогурт. За време на режимот се препорачува да не се консумираат шеќер и сол, но да се пие многу вода.

Ако ја почитувате диетата строго може да се разделите со до три килограми во рок од три дена. Снимете го и менито, може да изберете да вклучите во него слатки, црвени или обични компири.

Прв ден
Појадок: 1 варен компир без сол, 200 г нискомаслен јогурт
Вечера: 2 печени компири, чаша зелен чај без шеќер
Вечера: 2 чаши нискомаслен јогурт

Втор ден
Појадок: 200 гр јогурт
Вечера: 2 печени компири, чаша зелен чај без шеќер
Вечера: 1 варен компир без сол, 200 г нискомаслен јогурт

Трет ден
Појадок: 1 варен компир без сол
Ручек: 1 варен компир, 200 г нискомаслен јогурт
Вечера: 200 г јогурт