Јадења и пијалаци кои дехидрираат

240

Имајќи предвид дека водата е во основата на организмот – околу 70 – 75% од него, дехидратацијата е сериозен проблем.

Затоа е важно да знаеме која храна и пијалоци можат да доведат до дехидратација.

Енергетските пијалаци

Многу од редовните посетители на салата консумираат енергетски пијалаци, со цел да се подобри активноста, додека истовремено се одржуваат хидрирани. Консумирањето на овие пијалаци, сепак има обратен ефект.

Енергетските пијалаци имаат висока содржина на шеќер што ја стимулира загубата на вода.

Прехранбениот режим со висока содржина на протеини

Преминувањето кон таков режим на исхрана е другата честа причина за дехидрација. За да се избегне ова, треба да има адекватен сооднос помеѓу протеини и јаглехидрати.

Пијалоците со висока концентрација на протеини треба да се избегнуваат целосно.

Сок од лимон

Сокот од лимон има вредни придобивки за здравјето, но ако претерувате со потрошувачката секојдневно, тој може да докаже диуретичен ефект. Тоа значи често мокрење, чиј краен резултат е дехидратација на организмот.

Кафе

Кафето е другиот пијалок кој води до дехидратација. Кога премногу со него, тоа стимулира губење на течноста од организмот и се стигнува до тешка дехидратација, проследено со главоболка и други симптоми.

Солена храна

Високата содржина на натриум може да го наруши балансот на течности и да доведе до дехидрација. Причината е дека солта има хигроскопна својства – апсорбира водата во организмот и може да доведе до задржување на течности и оток.