Докажано – Чоколадото помага при слабеење! Но, внимавајте – делува само во едно време од денот

184

Консумирањето чоколадо наутро за појадок всушност може да помогне во согорување на маснотиите и во намалувањето на нивото на гликоза во крвта.

Новото истражување покажа дека консумирањето чоколадо за појадок може да биде добро за секој што сака да изгуби тежина. Имено, тоа му помага на телото да согорува маснотии, пишува LADbible.

Истражувачите од Бригам и Женската болница во Бостон, САД, во две недели на испитаници во менопауза им давале по 100 грама млечно чоколадо еден час по будењето, а потоа повторно еден час пред спиење. Во студијата учествувале 19 жени.

Резултатите од истражувањето покажаа дека консумацијата на чоколадото не влијае на телесната тежина на испитаниците, туку им помагна да ослабат. Имено, консумирањето чоколадо наутро за појадок всушност може да помогне во согорување на маснотиите и намалување на нивото на гликозата во крвта.

Причината за ова може да биде флавоноидните соединенија во какаото од кое се произведува чоколадо што наводно ја зголемуваат оксидацијата на маснотиите. Консумирањето чоколадо навечер им помогнало на испитаниците да го регулираат спиењето и да го променат метаболизмот.

Нивото на кортизол е намалено 

За време на студијата, на учесниците не им било ограничено внесување на друга храна.

“Внесот на чоколадо наутро или навечер резултира со диференцијални ефекти врз гладот ​​и апетитот, оксидацијата на подлогата, глукозата на постот, микробиотата и сонот и температурниот ритам. Нашите волонтери не качиле тежина и покрај зголемениот внес на калории”, објасни неврологот и експерт за нарушувања на спиењето Frank A.J.L. Scheer.

“Резултатите од студијата покажуваат дека жените биле помалку гладни кога јаделе чоколадо и имале помалку желби за слатки, особено кога земале чоколадо во текот на вечерта или ноќта. Дневните нивоа на кортизол биле пониски кога конзумирале чоколадо наутро отколку навечер,” додаде тој.

Сепак, кога се консумира овој омилен десерт, треба да се биде претпазлив и да се јаде умерено.