Повеќето јапонски автомобилски фирми бележат раст на производството во октомври.

906

Повеќето јапонски производители на автомобили објавија здрави бројки за производство за октомври, бидејќи се опоравуваат од проблемите со синџирот на снабдување.

Но, тие се загрижени за влијанието на кинеската политика „нулта-COVID“.

Осум големи производители на автомобили ги објавија податоците за глобалното производство вчера. Шест забележаа раст на производството во однос на истиот месец минатата година, додека две забележаа намалување.

Производството на Mazda скокна за 70,4 отсто. Субару уживаше во пораст од 43,1 отсто. Daihatsu произведе 30,5 отсто повеќе возила, а Toyota за 23 отсто. Сузуки за 14,1 отсто. Хонда оствари добивка од 1,1 отсто.

Закрепнувањето доаѓа по прекините на снабдувањето со делови во октомври минатата година, бидејќи коронавирусот се прошири низ Југоисточна Азија.

Некои производители сè уште се соочуваат со предизвици. Mitsubishi забележа пад на производството за 17,6 проценти во однос на претходната година, а Nissan за 2,4 проценти. И двата производители го обвинуваат недостигот на полупроводници, меѓу другите проблеми.

Некои компании, исто така, почнаа да го чувствуваат влијанието на заклучувањата и другите ограничувања според кинеската политика „нулта-COVID“.

Хонда од понеделникот ја прекина работата во својата фабрика во Вухан, додека Тојота запре дел од производството во Кина.