5 физички активности кои се одлични за вашето ментално здравје

246

Сигурно нема потреба да ви кажуваме колку е важна физичката активност за вашето здравје.

Но, натрупаниот распоред ретко ви дозволува да одвоите време за вежбање. Многу често се грижите за физичкото здравје, додека менталното го запоставувате. Знаете дека вежбањето е добро за физичкото, но знаевте ли дека помага и за вашето ментално здравје?

Истражувањата покажале дека редовното вежбање го подобрува менталното здравје и сликата која ја имате за себе. Тоа ќе ви помогне да ги намалите симптомите на анксиозност и депресија и ќе ја подобри вашата способност за размислување.

Овие 5 физички активности се совршени за моментите кога му е потребен одмор на вашиот ум.

Јога

Јогата помага да се поврзете со вашите сетила и да станете свесни за вашите тело и ум. Едноставно ќе се запознаете подобро додека го зајакнувате и издолжувате вашето физичко тело. Јогата исто така резултира со промена во нервниот систем. Одвојте неколку минути дневно за некои јога вежби кои ќе го смират вашиот ум и ќе го опуштат вашето тело. Уште веднаш ќе ја забележите разликата.

Продолжува на страна 2