Сусамот во одбрана на нашето здравје

78

На салата, во сосови, смутија или конзумиран во форма на таан, сусамот е одлична храна која не само што дава пријатни вкусови на јадењата и пијалаците, но има и многу придобивки за здравјето.

Освен што дава сила, повеќе енергија и детоксикација на организмот, сусамовите зрнца се добри извори на витамин Е и протеини. Нивната потрошувачка датира со милениуми. Споделуваме неколку добри причини секој ден да консумирате сусам.

Богат е со минерали

Сусамовите семиња се исклучително богати со минерали, како лецитин, магнезиум, калиум и железо. Тоа се антиинфламаторни и збогатени со минерали, за кои е докажано дека го зајакнуваат телото и имаат регенеративно дејство.

Според анкетите, потрошувачката на сусам може да биде од корист за спречување на развојот на дијабетес, забен камен, висок крвен притисок, мултиплекс склероза и атеросклероза.

Содржи витамин Б

Во многу растителни храна недостигаат витамини од групата Б. сусам исто како лиснатиот зеленчук, мешунките, семето е богато со витамини од групата Б, а особено Б1, Б2, Б3, Б5 и В15. Оваа група витамини е од суштинско значење за здравјето на мозокот и нервните функции.

Моќен антиоксидант е

Сусамот содржи две уникатни соединенија – сезамин и сезамолин. Резултатите од последните истражувања го покажуваат значењето на сусамот во улогата на зајакнувањето на нашиот организам и дејството во борбата против слободните радикали. Сусамот е исто така многу корисен во борбата со тешките болести како рак на дебелото црево и грлото.

Го намалува ризикот од анемија

Само ¼ чаша сусам обезбедува речиси 30% од дневната потреба од железо. Овој минерал е од суштинско значење за пренос на кислород и производството на енергија. Дефицитот често може да доведе до појава на анемија на железо. Еве уште една добра причина секој ден да јадете сусам.

Го регулира менструалниот циклус

Еден од најкорисните додатоци за жените е сусамот, особено во деновите пред настапувањето на месечниот циклус. Неговата потрошувачка може да ги намали менструалните болки, како и да се олеснат нерасположенијата за време на ПМС.

Ги зацврстува коските

Сусамот е богат со калциум, а неговото влијание при длабокото продирање во ткивата, дополнително помага за зајакнувањето и цврстината на коските. Особено се препорачува за луѓе кои страдаат од остеопороза, како и на жени во предменопауза и менопауза.