Стив Меквин “cooler king”

186

Стив Меквин (1930-1980), легендарен американски актер, е особено запаметен по неговата loveубов кон брзината, што го поттикна да го направи Ле Ман, еден од најдобрите автомобилски филмови досега, и да глуми дел од незаборавниот наплив по улиците на Сан Франциско во култниот филм Булит.

Теренс Стивен ‘Стив’ Меквин, роден на 24 март 1930 година во Бич Гроув (Индијана), американски актер, се прослави со своите улоги како романтични авантуристи на границата на законот, во филмовите Седум величествени, Невада Смит, Том Хорн, Булит и Големото бегство. Тој ја играше најзабележителната улога во филмскиот свет со Дастин Хофман во „Папилон“ (1973). Тој имаше интересен живот и беше наречен „Нај кул“. Тој беше маринец и закоравен „моторџија“ со низа хоби поврзани со адреналин, вклучително и летање со авион.

Неговата страст кон брзината го натера да настапи на трки, особено во малку познатата пустинска брканица Баја-1000. Врв на неговата кариера секако беше трката Себринг на 12 часа во 1970 година. Во комбинација со Питер Ревсон, тие скоро дојдоа до целосна победа во Порше 908, што беше спречено од Марио Андрети, според неговите зборови, најдоброто возење во неговиот живот. Имено, тој не сакаше да дозволи некој холивудски актер да победи во ваква важна трка и да ја направи смешна професијата возач на трка.

И во неговиот приватен живот Стив Меквин беше опседнат со брзина. Во оваа прилика ќе ги прескокнеме неговите мотоцикли и авиони, иако има многу да се каже за тоа. Во областа на автомобилите, приватните избори на Меквин се повеќе од интересни, откриваат не разгалена холивудска starвезда што може да си дозволи што сака, туку вистински љубовник, кој многу добро ја разбира автомобилската митологија. Затоа ги возеше Мини Купер и дваесетгодишниот Хадсон, ексклузивната Сиата 208С и ред други автомобили, меѓу кои особено се памети најексклузивниот, еден од само 16-те досега направени Jaguars XK-SS.

Патната верзија на владетелот на Ле Ман, легендарниот Јагуар Д-Тип, веројатно беше крајниот суперавтомобил на патот во 50-тите години на минатиот век, а Меквин го поседуваше од 1959 до 1969 година, го продаваше, а потоа го мачеше носталгијата повторно го купи во 1977 година и го чуваше до неговата смрт. Тој честопати го користеше тоа на патот, како и вториот најпознат автомобил од неговото обетка, кафеавиот Ферари 250 Лусо. Мислевте дека Ферари мора да бидат црвени? Меквин за среќа не, да не беше глобалната озлогласеност на овој примерок, веројатно никогаш немаше да сфатиме дека најубавиот пат на Ферари, оваа необична боја, одговара барем исто така. Напишани се дури и книги за автомобилите на Меквин, а легендата за него живее и денес.

Стив Меквин, холивудскиот „крал на кул“, почина на 7 ноември 1980 година.

Забелешка: Преземањето на оваа содржина е дозволено само ако го наведете изворот со задолжително линкување на нашиот домен и оригиналната статија!

Доколку сакате да прочитате повеќе содржини како оваа, препорачуваме да го посетите нашиот портал www.kukuriku.com.mk, а со лајк на нашата фан страна станувате дел нашето многубројно членство facebook.com/Kukuriku.mk/.