“Храна за Подигнување на Нивото на Енергија”

218

Ниската енергија и постојаниот замор можат да бидат крајно фрустрирачки за справување со нив, посебно ако не можете точно да го одредите коренот на проблемот.

Без разлика колку спиете или колку кофеин консумирате, може да се борите со замор во текот на денот. Како што се испостави, една од најважните области на кои треба да се обрне внимание е вашата исхрана.

Внесувањето на вистинските хранливи материи во вашите оброци е клучен дел за да му дозволите на вашиот мозок да функционира најдобро, особено кога станува збор за нивоата на енергија.

Ако редовно се борите со замор, можеби ви недостасуваат неколку основни намирници.

Регистрираниот диететичар и нутриционист Крутика Нанавати рече дека храната богата со железо, сложени јаглехидрати, здрави масти и протеини треба да биде приоритет.

Храна богата со железо

Недостатокот на железо е една од најчестите причини за замор. Овој минерал игра важна улога во многу телесни функции, вклучувајќи го и транспортот на кислород во крвта, што е од витално значење за снабдување со енергија.

Затоа, вклучувањето на храна богата со железо, како што се лиснатиот зеленчук, црвеното месо и збогатените житарки, може да помогне во ублажувањето на заморот предизвикан од недостаток на железо.

Сложени јаглехидрати

Јаглехидратите се уште една вредна компонента која треба да биде присутна во сите ваши оброци, особено ако сакате да го одржите високото ниво на енергија. Целите житарки и сложените јаглехидрати стабилно ослободуваат енергија, избегнувајќи ги високите и падовите предизвикани од едноставните шеќери.

Сепак, важно е да се запамети дека изборот на сложени јаглехидрати е клучен. Рафинираните јаглехидрати, како оние што се наоѓаат во белиот леб и другата преработена храна, можат да бидат штетни за вашето здравје.

За среќа, има многу вкусни здрави јаглехидрати за избор, како што се кафеав ориз, интегрален леб, киноа и многу повеќе.

Здрави масти

Не плашете се од мастите, дури и ако се обидувате да изгубите тежина. Секогаш е важно да вклучите здрави масти (познати како омега-3 и омега-6) во вашите оброци, бидејќи тие се неопходни за функцијата на мозокот, расположението, регулацијата и производството на енергија.

Има многу здрави масти, а многу од нив се вкусни. Опциите како авокадо, јаткасти плодови, семки, маслиново масло и многу повеќе не само што ќе му помогнат на вашиот мозок да функционира правилно, туку и позитивно влијаат на здравјето на срцето.

Протеини

Добро е познато дека протеинот е една од најважните работи во вашата исхрана. Овој макронутриент помага да се подготват мускулите и коските, да се создадат хормони и ензими и да се снабдува телото и мозокот со енергија.

Јадењето храна богата со протеини, како што се посно месо, мешунките и млечните производи помага да се одржи нивото на шеќер во крвта стабилно и да се намали заморот.

Додека посното месо како пилешко и мисирка се едни од најпопуларните протеински опции, има многу растителни протеини кои се исто толку здрави и вкусни. Без разлика од каде го добивате, важно е секој ден да додавате некоја форма на протеин во вашата чинија.