Десет совети како да го намалите ‘рчењето | Ова може драстично да ви помогне

561

Многу луѓе се борат со ‘рчењето, но вие можете сами да си помогнете.

‘Рчењето може да ја уништи ноќта на личноста која спие до вас. Иако не се свесни за тоа, за време на спиењето, повеќето луѓе ‘рчат, пишува Bright Side. Со цел луѓето да спијат мирно, Bright Side направи листа од десет совети кои можат да им помогнат на луѓето да престанат да ‘рчат.

Дури и слабите луѓе можат да ‘рчат

Здебелен врат е само една од причините зошто некој ‘рчи.

„Ако е така, губењето килограми може да го реши вашиот проблем со ‘рчењето“, наведува Bright Side.

Според Bright Side, треба да се грижите и дека и слабите луѓе ‘рчат.

Важно е да спиете на страна, но и да го намалите пушењето и пиењето алкохол

Исто така, Bright Side предлага да спиете на страна наместо други позиции.

„Ова ќе спречи вашиот јазик да го допира задниот дел од грлото“, пишува Bright Side.

Ако некое лице има проблеми со спиењето на страна и мора да спие на грб, во тој случај е корисно да ја подигнете главата од креветот неколку сантиметри погоре ако е можно, а дополнителна перница може да го поддржи трикот. Кога станува збор за ‘рчењето, штетни се и пушењето и алкохолот. Тие можат да ги опуштат вашите мускули, што доведува до ‘рчење, објаснува Bright Side. Во овој случај може да се појави и проблем со отежнато дишење.

Треба да спиете доволно, а корисно е и вежбањето на гласните жици

Ако луѓето спијат премалку, тоа може да доведе до мускулна слабост, што е причина за ‘рчењето. Секој ден, пеењето само 20 минути може да ги затегне мускулите на грлото, што помага да се спречи ‘рчењето. Пред спиење, корисно е да ги исплакнете синусите. Лентите за нос се исто така одлично решение, пишува Bright Side.

Перниците се менуваат на секои шест месеци, а течност се пие редовно

Прашинските грини обично се акумулираат во перницата. Ова најчесто предизвикува алергиска реакција, и е причина за ‘рчењето. Затоа, најдобра опција е да ги менувате перниците на секои шест месеци. Bright Side, исто така, препорачува да пиете доволно течности за нештата во носот да не станат лепливи и затнати. Препорачаната количина е околу шест до единаесет шолји дневно.

Секојдневното вежбање може да ги тонизира сите мускули, спречувајќи било што да се олабави што помага да се реши проблемот со ‘рчењето.

Специјалистот по медицина на спиење Richard J. Schwab, MD, спровел студија во која ги тестирал пациентите кои се борат со и без апнеја. Откриено е дека луѓето со апнеја при спиење имаат поголеми јазици и поголем процент на маснотии во споредба со учесниците кои не страдале од оваа состојба.

Генерално, авторите на студијата веруваат дека масното ткиво на јазикот може да стане нова терапевтска цел за подобрување на апнеја при спиење.