Зошто Musk го смени своето име од Twitter во платформа Х ?

703

Musk плати 44 милијарди долари за Twitter на крајот на минатата година, а неодамна одлучи да го смени името на социјалната мрежа.

Elon Musk со години има идеја за супер апликација, односно мобилна апликација која би ги заменила многуте онлајн услуги што ги користиме денес. Една апликација која би ја користеле не само како социјална мрежа туку и за гласовни повици, плаќање и слично, нешто слично на кинескиот WeChat. Тој дури размислуваше да лансира таква сосема нова апликација, но наместо тоа одлучи да потроши 44 милијарди долари и да го купи Twitter.

Веднаш по преземањето, тој почна да прави големи промени во таа мрежа, но и отпуштања во компанијата. Овие промени имаа негативно влијание врз огласувачите бидејќи тие, барем привремено, престанаа да се рекламираат на таа платформа, што влијаеше на приходите на компанијата.

Бидејќи Musk е прилично зафатен човек и управува со Tesla, а дел од своето работно време поминува и во SpaceX и Neuralink, тој неодамна ѝ ја предаде функцијата шеф на Twitter на Lindi Yaccarino, а во интервју за CNBC, извршниот директор на компанијата ги објасни причините за големото ребрендирање на оваа мрежа.

За потсетување, Twitter неодамна стана X платформа, која можете да ја видите и на вашите паметни телефони каде иконата „X“ го замени Twitter.

Во разговор со новинарите на CNBC минатата недела, Yaccarino ги објасни причините за промената на името на мрежата. Таа нагласи дека кога ја прифатила поканата на Musk да стане извршен директор, пристапила на компанијата за да ѝ помогне да се трансформира и да се ребрендира во платформа X. Тие промени вклучуваат, спомна таа, нови искуства и еволуција во подолги видеа и статии, претплати на омилени креатори кои сега заработува од таа платформа, а таа најави дека иднината носи видео повици и можност за плаќања меѓу корисниците, како и директни плаќања до креаторите.

Ослободување од Twitter

Таа, меѓу другото, објасни зошто е потребно да се смени името на социјалната мрежа и да се направи целосно ребрендирање за да се тргне во насока на супер апликација или зошто истото не може да го направат под името Twitter.

Ребрендирањето претставува ослободување од Twitter, што значи дека тие мораа да се оддалечат од наследството на Twitter и начинот на размислување поврзан со Twitter. Ако го задржат тоа име, сите промени ќе се сметаат за мали, а не радикалните промени што таа и Musk ги имаат на ум.

Повеќето сè уште би гледале на Twitter како на социјална мрежа на која се навикнати повеќе од една деценија и која има свое наследство и историја. И таа историја во овој случај претставува товар за иднината и иновациите.

Затоа Musk и Yaccarino решиле да се ослободат од тој товар и да направат радикален пресврт. Twitter на тој начин стана платформа Х, која во иднина би требало да биде сосема поинаква од социјалната мрежа која Musk ја купил пред неполна година.

Што се однесува до работата под Musk, како и нејзината улога во компанијата, таа рече дека нивните улоги се многу јасни. Musk е фокусиран на ребрендирање и иднината на компанијата, додека таа е задолжена за сѐ останато – управување со компанијата, договарање партнерства, продажба итн.