Здравствените придобивки од консумирањето хумус

950

Со кремаста текстура, пријатен вкус, алудирајќи на ориентот, хумусот постепено се претвора во еден од најомилените видови здрава храна. Негови главни состојки се наут, таан, сок од лимон, лук, маслиново масло.

Освен со богатиот и густ вкус, хумусот е познат и по своите здравствени придобивки. Еве некои од нив.

Го намалува ризикот од појавата на анемија на железо

Хумусот се состои главно од наут, кој е добар растителен извор на железо. Една чаша хумус ќе ви обезбеди повеќе од 25% од препорачаната дневна доза на железо. Во прилог, наутот содржи и витамин Ц, кој му помага на организмот да ги апсорбира полесно железото од внесената храна.

Железо се содржи и во таанот која е друга главна состојка на хумус. Содржината на железо во наутот и таанот ќе помогне за стигнување на кислородот до црвените крвни клетки. Други здравствени извори богати со микроелементи се грашок, леќа, грав, соја.

Го намалува згрутчувањето на крвта

Потрошувачката на хумус може да доведе до намалување на згрутчувањето на крвта. Состојките во прехранбената паста се богати со витамин Е и К, кои имаат разредувачки својства на крвта, со што се намалува ризикот од згрутчување на крвта.
Витамин К може да ги спречи и проблемите со коагулација.

Се намалува нивото на шеќерот во крвта

Основните хранливи материи во хумусот се во групата на т.н. сложени јаглехидрати кои се асимилирани побавно од организмот и испорачуваат повеќе енергија на телото, а во исто време не доведуваат до драстични промени во нивоата на шеќерот во крвта.

Протеините во хумусот обезбедуваат ситост. Според истражувањето објавено во Internal Medicine, дијабетичарите кои примаат барем по една чаша мешунките на ден во текот на три месеци, ги подобриле вредностите на нивниот гликемиски индекс.

Ова исто така го намалува и ризикот од коронарна срцева болест.

Се намалува ризикот од развој на некои видови рак

Храната богата со фолна киселина се поврзува со помал ризик од појава на некои видови рак. Во една чаша хумус се содржат околу 36% фолна киселина. Фолната киселина во умерени количини е од корист, особено за бремени жени, но како и со сè друго, не треба да се предозирате.

Го намалува холестеролот

Дневната потрошувачка на хумус може да помогне за намалување на нивото на лошиот холестерол. Наутот содржи изофлавони, кои се антиоксиданти, познати по тоа што помагаат за намалување на нивото на холестерол.

Редовното консумирање на хумус може да помогне да се стабилизира на инсулинот. Високите нивоа на инсулин во организмот го тераат црниот дроб да лачи повеќе холестерол.

Го олеснува губењето на тежината

Хумусот, внесен во умерени количини, може да биде погодна храна за вашиот диеталниот режим на исхрана. Наутот изобилува со корисни влакна, кои не само што помагаат за изградба на здрав систем за варење, но даваат и чувство на ситост.

Во 100 грама хумус се содржи 4 грама протеин. Ако се зема заедно со друг протеин како тврдо варено јајце на пример, ќе помогне за намалување на гладот ​​и одржување на мускулната маса за време на губење на тежината.

Забелешка: Преземањето на оваа содржина е дозволено само ако го наведете изворот со задолжително линкување на нашиот домен и оригиналната статија!

Доколку сакате да прочитате повеќе содржини како оваа, препорачуваме да го посетите нашиот портал www.kukuriku.com.mk, а со лајк на нашата фан страна станувате дел нашето многубројно членство facebook.com/Kukuriku.mk/.