Тао диета

664

Таоистичката (тао) диета се базира на едноставни правила, а едно од најважните е да се “јаде само природна храна”. Тоа значи од менито да се исклучи неприродната храна, од која телото нема треба, тешко ја преработува или има ниска хранлива вредност.

Во оваа група влегуваат преработената храна, белото брашно, шеќерот, месото. Треба да се избегнуваат и оние кои би можеле да ја попречат деликатната рамнотежа на желудникот, како цитрусни плодови, тропско овошје како ананас, манго. Според Тао филозофијата храната што ја конзумираме е важно да биде сезонска и по можност да е биолошка.

Иако таоистичката диета исклучува толку многу видови храна, исхраната може да биде различна и нема да мора да пресметувате калории, масти.

Зошто да го следат овој начин на исхрана?

Тао значи рамнотежа и е филозофија која некои источни народи ја следат со милениуми. Треба да има задоволство од потрошувачката на храна, но таа да се грижи за тоа нашите коски, ткива и органи да останат здрави. Дебалансите во телото се причина за појавата на голем број здравствени проблеми.

На која храна да фокусираме?

Од овошјето јадете јаболка, но во умерени количини.

Од зеленчукот исклучително корисни според Тао начинот на исхрана се бораниите, како грашок, грав и леќа, бидејќи тие се богати со протеини, железо и многу витамини.

Задолжително вклучете ги во менито билките мудрец, мајчина душица, магдонос, нане, глуварче, босилек, и ловоров лист, кои можат да бидат додадени кон јадења, салати, пијалок и супи.

Потрошувачката на ориз е дозволена, но тој мора да биде кафеав.

Не заборавајте и за алгите. Тие се богати со есенцијални минерали, протеини, витамини и ензими, а најубавото е дека веќе може да ги најдете во широк спектар.

Во Тао диетата има место и за житриците. Покрај ориз е дозволена потрошувачка на јачмен, пченица, овес, просо, пченка, ‘рж и други видови на зрна кои даваат енергија.

Еднаш неделно може да консумирате риба, како и други морски плодови.

Тао диетата ја одобрува и потрошувачката на одредени видови месо како дивеч и живина. Гответе месо, што е биолошко. Бидејќи солта е еден од најчесто користените зачини во секојдневното јадење, заменете ја обичната со морска или сусамова сол.

По можност исклучете го од менито кафето, чоколадото, колачите приготвени со бел шеќер, бело брашно.

И не на последно место, пијте многу вода, гответе ја храната на пареа или консумирајте ја сурова и џвакајте го темелно секој залак. Порциите треба да се нормални, а помеѓу оброците да има пауза од најмалку 2-3 часа. Нема точно одредено време, што треба да се почитува. Сето тоа зависи од вашите желби и потреби на телото.

Забелешка: Преземањето на оваа содржина е дозволено само ако го наведете изворот со задолжително линкување на нашиот домен и оригиналната статија!

Доколку сакате да прочитате повеќе содржини како оваа, препорачуваме да го посетите нашиот портал www.kukuriku.com.mk, а со лајк на нашата фан страна станувате дел нашето многубројно членство facebook.com/Kukuriku.mk/.