Појадокот кој го отекува стомакот

129

Чувството за надуен стомак дефинитивно не е начин да се почне денот со добро расположение и насмевка.

Токму тоа сепак се случува кога јадеме одредени видови храна за појадок, иако тука не станува збор само за нездрава храна. Овошјето и зеленчукот исто така може да го имаат овој ефект.

Еве што треба да избегнуваме.

Крем сендвич

Во оваа храна се содржат големи количини солено сирење и обработени меса, како сланина, колбаси или шунка. Натриумот може да доведе до задржување на водата во телото, оставајќи нè потечени.

Високата содржина на масти е друг проблем, бидејќи мрсната храна се разградува побавно и изконсумираниот сендвич буквално ќе остане во стомакот подолго.

Многу големо смути

Дури и ако смутито е направено со здрави и чисти состојки, може да предизвика надуеност. Делумно тоа се должи на местото што целата оваа течност го зазема во желудникот.

Пиењето со сламка дополнително ја влошува состојбата – на тој начин голтаме повеќе воздух, кој исто така е причина за надуеност.

Голем сад овошје

Великодушната порција овошје може да изгледа како корисна идеја. Можно е сепак да е премногу, особено со шеќер овошје, како сливи, праски, нектарини, кајсии, цреши, јаболка и круши.

Тие се со висока содржина на фруктоза – вид шеќери кои се апсорбираат тешко од некои луѓе. Кога тоа ќе се случи, бактериите во цревата се хранат со шеќерите и формираат гасови кои може да доведат до надуеност.

“Диетално” Млеко

Потрошувачката на Млеко со сируп без шеќер дефинитивно не е начин да се ослабе. Слично на фруктозата, бактериите во цревата сакаат состојките во нискокалорични пијалаци или засладувачи кои не содржат калории, како сорбитол, манитол и ксилитол. Затоа потрошувачката речиси гарантирано предизвикува надуеност.