Катастрофални грешки во диетите

67

Кога почнувате диета важно e да се заштитите од неколку вообичаени грешки повторени од многу луѓе, кои му пречат на организмот да се прилагоди на новиот режим.

Крајниот резултат е исцрпеност на телото, панично враќање кон старите навики и качувањето на уште повеќе килограми.

За да биде диетата успешна, а и за да не го подложувате организмот на стрес, не ги правете следните 5 грешки кога сте во режим на слабеење:

Не прекинувајте со одредени групи на храна

Некои луѓе се откажуваат сосема од некои видови храна, објавувајќи ги за тотално штетни, на пример лебот, чоколадото, јаглехидратите, мастите во целост или пак сите тестенини. Тоа е погрешна практика според многу стручњаци. Важна е количината на хранливи материи што земате. Факт е дека е важен и нивниот вид, но ако ги исклучите сите преработени и рафинирани состојки, е поверојатно да успеете да ги победите килограмите. Природните јаглехидрати, протеини и масти се есенцијални за телото во оптимални количини.

Се правите дека не го забележувате гладот

Гладот ​​е природен индикатор за тоа дали вашето тело има потреба од прием на хранливи материи или не. Не треба да го оставате телото да прегладнува кога сте на диета. Тоа е штетно и предизвикува секреција на стресни хормони од надбубрежната жлезда. Високите нивоа на кортизол ја спречуваат нормалната редукција на мастите.

Ја менувате вашата исхрана драстично и одеднаш

Оваа погрешна практика крие ризик од јо-јо ефект, како и од отклучување на разни болести. Не ризикувајте. Наместо тоа направете ја промената етапно. Не брзајте да постигнувате резултати за кратко време. Обично тие се исто така краткотрајни. Наредете ги промените кои сакате да се случат во режимот на распоред. Дајте му време на организмот да се навикне на промените. Стресот нема да му помогне да се адаптира, напротив.

Тренирајте редовно

Важно е да го правите не само редовно, но главно наутро. Жртвувајте го сонот, станувајте малку порано, за да ги направите вежбите си. Ова е како да го забрзате вашиот метаболизам и да го зајакнете согорувањето на масти. Може да ви биде тешко во почетокот, но ќе се убедите како што постепено ќе почнете да се чувствувате уште побудни, иако не сте спиеле до подоцна.

Менувајте ги тренинзите

Не го правете истиот тренинг секој ден. Менувајте го видот и оптоварувањето. Така ќе го држите телото во тензија и тоа никогаш нема да се привикнува на рутината, која ќе биде предизвикана секојдневно. Согорувањето на калориите на тој начин е ефикасно.

Придржувајте ги тренинзите со согорувањето на калориите. Некои вежби се повеќе оптоварувачки, други повеќе пријателски. Селектирајте ги во зависност од менито за денот. Понекогаш може да не мора да вежбате напорно за разлика од другите денови. Така ќе ви е и полесно и интересно да останете физичка активност.

Еднообразноста здодејува и ја намалува желбата за вежбање.