Енергетска храна | Оревите содржат триптофан – важна аминокиселина, која му помага на телото да произведува серотонин

343

Ореви

Оревите содржат триптофан – важна аминокиселина, кој му помага на телото да произведува серотонин. Овој т.н.. “Хормон на среќата” се грижи за доброто расположение и помага да се избориме стресот.

Аспарагус

Аспарагус се еден од најдобрите извори на фолна киселина, позната уште како витамин B9. Таа е потребна за синтеза на хормоните – допамин, серотонин и норадреналин. Тие од своја страна пак ни помагаат да се справиме со лошото расположение.

Свеж лук

Овој вкусен пролетен зеленчук содржи алицин, одговорен и за специфичен мирис. Но може да направи чуда со фигурата, бидејќи ни помага во борбата со килограмите. Алициноът нè штити од прејадување, како стимулира чувството на ситост во мозокот.

Мешункаста храна

Гравот е многу погодна храна, ако сме на диета.

Спанаќ

Спанаќот е одличен извор на железо, исто е и важен елемент во составот на црвените крвни зрнца – кои се грижат да ја снабдат крвта со кислород, а со тоа и со енергија.

Артичок

Ако сте задишан, додека возите на скалите, значи треба да јадете артичок. Највредно во него е минералнот магнезиум, чија недостаток нè тера да се чувствуваме уморни. Еден просечен артичок содржи 77 mg магнезиум, како потребната дневна доза за жени е 320 mg.

Јагоди

Јагодите имаат во својот состав многу антиоксиданси и витамин Ц, кои помагаат на кожата да се справи со брчки и дехидратацијата. Тие може да не се толку мазни, но ќе ја направат кожата таква. Ако си направите домашна маска за лице, пак, ќе останете фасцинирани од најдобрите резултати.

Јајца

Жолчките на јајцата се богати со холин. Овој хранлив елемент помага на телото да формира ацетилхолин, важен за меморијата. Препорачаната дневна доза холин е 425 mg, како едно големо јајце од 147 mg.

Сини боровинки

Ако јадеме редовно сини боровинки, ќе имаме добра меморија. Тајната состојка во овие плодови е антиоксидантот антоциан кој ги зголемува сигналите во мозочните клетки и ја подобрува вештината да учиме и тоа да не го незаборавиме

Забелешка: Преземањето на оваа содржина е дозволено само ако го наведете изворот со задолжително линкување на нашиот домен и оригиналната статија!

Доколку сакате да прочитате повеќе содржини како оваа, препорачуваме да го посетите нашиот портал www.kukuriku.com.mk, а со лајк на нашата фан страна станувате дел нашето многубројно членство facebook.com/Kukuriku.mk/.