Ефикасни начини за контрола на апетитот

726

Пијте повеќе вода, не пропуштајте исхрана!

Често претерувањето со храна доведува не само до телото со вишокот килограми, но и погрешни навики. Еве неколку ефективни начини за контрола на апетитот

Не пропуштајте исхрана

Погрешно е да ги пропуштате оброците. Всушност, ако пропуштате исхрана ќе огладнете повеќе и ќе ја изгубите контролата кога ќе почнете да јадете. Треба да бидете сигурни дека времето помеѓу оброците е максимум 4 часа. Тоа е исклучително важно, за да го контролирате апетитот и за да го избегнете кркорењето на гладниот стомак.

Пијте вода

Тоа е исто така еден многу важен факт, кога станува збор за вашиот апетит. Кога се чувствувате како да сте гладни, испијте чаша вода и ќе видите дека гладот ​​ќе исчезне. Водата ве држи хидриран и отстранува секакви отрови, кои може да се во вашето тело.

Јадете многу салати

Марула, моркови, домати, целер, краставица се врвот за ниска содржина на масти. Можете дури да додадете некои протеини во салата, како варено месо или варена белка од јајце. Една таква салата ќе ви засити целосно за повеќе од еден час и ќе го контролира апетитот за време на оброк.

Забелешка: Преземањето на оваа содржина е дозволено само ако го наведете изворот со задолжително линкување на нашиот домен и оригиналната статија!

Доколку сакате да прочитате повеќе содржини како оваа, препорачуваме да го посетите нашиот портал www.kukuriku.com.mk, а со лајк на нашата фан страна станувате дел нашето многубројно членство facebook.com/Kukuriku.mk/.

Продолжува на страна 2