Овошје и зеленчук, компоненти од секојдневниот живот со кои се слабее

159

Сите знаеме како попладневниот глад треба да се скроти со хранливо јаболко наместо со нездрави грицки.

Колку и вкусни и разновидни да се овошјето и зеленчукот, сепак, понекогаш ни здосадуваат.

Токму во овие моменти е убаво човек да има нешто што е различно, но нема да му наштети на прехранбениот режим.

Еве неколку соодветни предлози:

Темно чоколадо

Кога ви треба да си каснете нешто слатко, парче црно чоколадо нема да ви наштети. Истражувања покажуваат дека храната со заситен вкус, побрзо ја задоволува желбата на човекот за нив. Затоа две-три парчиња црна чоколада ќе ве натераат да се чувствувате задоволни.

Обезмастено сирење со цимет

Слична комбинација може да ви се чини чудна, но пак никогаш не е доцна да ја пробате. Освен тоа сирењето ќе ве тера да се чувствувате сити подолго време откако сте завршиле со него. Во една чаша сирење се содржат 160 калории и 28 грама протеин. Циметот пак ќе му даде на сирењето интересен вкус.

Ф’стак

Снегулките се едни од видовите храна, на кои задолжително треба да се потенцира, ако сакате да се лишите од неколку килограми и неслучајно! Во нив има протеини и здрави масти, кои ќе ви помогнат да останете подолго сити. Ако ги замените бадемите со ф’стаци, на пример, ќе имате можност да консумирате малку повеќе како количина за иста количина калории.

Печен наут

Тој е солен и крцкав како чипс, но наместо “празни калории”, ќе добиете протеини и влакна.Ако сакате да си направите печен наут, измијте и исцедете наут од една конзерва. Потоа ставете една лажица маслиново масло, малку сол и малку црвен пипер врз него. Ставете го наутот во рерна и печете на 200 степени околу 10 минути.

Авокадо

Технички тоа е плод, но за целите на здравата исхрана – авокадото е одличен извор на корисни масти. Истражувања пак покажуваат дека по неговата потрошувачка човек се чувствува сит за неколку часа.