Грешките кои ги правиме после тренинг

105

Што правите после тренинг? Дали сте како повеќето луѓе, кои обично се прибираат дома и седнуваат на каучот или вежбате наутро, се туширате и одите на работа.

Ако е така, тогаш правите една од најголемите грешки при регенерацијата после тренинг. Најздравите навики после вежби се од суштинско значење за оптимален резултат. Што јадете после вежбање е исто така важно за добра форма и здраво тело. Повеќе експерти препорачуваат да се храните откако, а не пред оптоварување.

Треба да земате разумна комбинација од јаглехидрати и протеини, за да ги вратите основните хранливи материи кои биле изгубени за време на тренингот и да помогнете за обновување на процесот. Прејадувањето е многу погрешно. Важно е исто така да се протега конечно на вежбањето.

Но, што прават повеќето луѓе? Пропуштаат да се истегнат, a забораваат дека протегањето на крајот на вашиот тренинг ги одржува зглобовите здрави, мускулите флексибилни и штитат од повреда. Истегнувањето треба да трае колку и кардио тренинг – во просек 15 минути се доволни. Основна грешка е и наглото прекинување на оптоварувањето.

По интензивниот тренинг се лизгате на каучот и дури дремнувате. Тоа е огромна грешка. Да, ви треба одмор, но вашите мускули пак имаат потреба од време за да се опуштат. За ова треба да останете активни од две причини – прво заштите на мускулите и зглобовите и второ -продолжавате да трошите калории.