Фирма за долна облека се откажала од фотошоп, а продажбата скокнала двојно

94

Излезе дека сочните девојки со природни форми и се допаѓаат повеќе на публиката отколку нафуфканите манекенки.

Пропагандата на здрав начин на живот и витко тело со секој изминат ден добива се поголеми вртежи. Само што не секој не му е судено да има параметри 90-60-90.

Некои девојки се склони кон полнота. И, колку и да се измачуваат со многочасови вежбања, тие никогаш нема да успеат да ги постигнат тие идеалните мерки.

Во 2014 година трговската марка за долна облека Aerie направи итар потег и пушти во мрежата кампања со хаштаг #AerieREAL која имаше за цел да докаже дека главното во жената е природната убавина и е важно како таа се чувствува во сопственото тело, е не што бараат било какви наметнати стереотипи.

Во Aerie престанаа да користат фотошоп и почнаа да повикуваат на презентациите на колекции манекенки со раскошни големини. И продажбата на компанијата почнуваат вртоглаво да растат.

Главната цел на брендот е да допрат до луѓето со проста мисла дека убавината не е во фотошоп, туку внатре во секоја жена. Нема ништо чудно во тоа што ако внатрешно се чувствувате 100%, тогаш и околните ќе те гледаат таква.

“Ние не отстрануваме индивидуалноста на рекламните слики – ако по телото има тетоважи, лузни, набори, никогаш не ги процесираме. Време е да станеме реалисти и за гледаме реално на светот“, објаснуваат од Aerie Фејсбук.