Дијабетес тип 2 и вежбите – кое е опасно и што не?

1167

Луѓето кои страдаат од дијабетес тип 2 обично се со прекумерна тежина.

За да се справат со него, како и да се регулира нивото на шеќерот во крвта и инсулинот во телото лекарите препорачуваат третман, почитување на исхрана и вежби. Моторната активност е многу важна за мастеринг на дијабетес тип 2.

Да, меѓутоа често луѓето брзаат да прават исцрпувачки вежби и да се лишуваат од оброци во обид да ослабат што е можно побрзо. Тоа крие огромни ризици за здравјето и може значително да ја искомплицира ситуацијата.

Зошто треба да внимаваш со тренинзите, ако страдашод дијабетес тип 2?

Бидејќи е важен принципот спора и мала редукција на тежината долгорочно. Истражувања на научниците од Универзитетот во Индијана, САД, покажуваат дека вежбите се важни за метаболизмот повеќе од самата губење на тежината. Поздраво е да се стремиме да симнуваме просек по 3 килограми месечно, отколку да го празниме организмот и да го бркаме брзи резултати.

Лесните вежби ја подобруваат кардиоваскуларниот активност, флексибилноста, балансот, издржливоста, расположението, мускулната сила и ги контролираат нивоата на гликоза и инсулин. Освен тоа самото движење го прави организмот потолерантен и предиспонирачки кон инсулинот, што е многу добра вест.

Проверувајте го шеќерот во крвта кога тренирате

Една од најголемите грешки на страдалниците од дијабетес тип 2, кои тренираат напорно е дека не го следат нивото на шеќерот во крвта пред тренингот, за време на вежбите и по нив. Моторното оптоварување го намалува значително шеќерот во крвта, што крие ризик од хипогликемија – опасна состојба со сериозни последици во случај дека не биде ставена под контрола веднаш.

Сè е прашање на време

Правилното читање на времето е главен фактор за успешното совладување како на шеќерот во крвта и инсулинот, така и на тежината. Затоа под точно одредено време треба да се земаат храната и лекарствата.

Овој прием треба да е усогласен со тренинзите. Имајќи предвид дека шеќерот во крвта паѓа драстично за време на тренингот, а потоа, пред да почнете да правите вежби или кардио, е задолжително да прифатите барем 15 мг јаглехидрати. Ова е важно со цел да се спречи хипогликемија.

Симптоми на хипогликемија
Замор
Чувство на вознемиреност
Анксиозност и нервоза
главоболка
палпитации
силен глад
раздразливост
потење
конфузија

Слабост, силна замор

Ако почувствувате некои од овие симптоми е важно веднаш да го измерите шеќер во крвта и да примате јаглехидрати. Почекајте 15 минути и ако симптомите не поминуваат, каснете нешто слатко и веднаш консултирајте се со лекар. Можно е овие симптоми да се јават по или за време на тренингот.