10 навики во исхраната кои треба да ги практикувате по 40-тите

2940

Иако оваа заокружена бројка носи многу фантастични работи, факт е дека повеќе не можете да се водите со некои од здравствените принципи кои сте ги воделе додека сте биле во 20-тите и 30-тите години.

Собравме совети за исхраната кои можат да ви помогнат, па дури и да спречат некои од здравствените проблеми кои можат да дојдат во овие години.

1. Забрзајте го вашиот метаболизам

Постојат неколку причини зошто некои луѓе имаат побавен метаболизам и за жал, возраста е еден од главните виновници. Но, не грижете се, постојат одредени начини на кои можете да го поттикнете вашиот метаболизам, а исхраната е од суштинско значење. Почесто јадете и не прескокнувајте ги оброците. За да добиете подобри резултати, вклучете повеќе протеини во исхраната. Тие ќе помогнат во одржувањето на мускулната маса и ќе ве наситат.

2. Изберете цели зрна наместо рафинирани

Целите зрна се одличен извор на витамин Б, калиум, магнезиум и влакна, кои помагаат во варењето и го намалуваат ризикот од проблемите со срцето, прекумерната телесна тежина и дијабетесот.

Истражувањата покажале дека возрасните кои консумираат три или повеќе порции со цели зрна на ден, и така го намалуваат внесувањето на рафинираните и преработените житарици во еден оброк имаат околу 10 проценти помалку масти во пределот на стомакот и половината.

3. Не ги заборавајте јаткастите плодови

Тие се богати со масти, имаат малку јаглехидрати и голем број на хранливи материи. Содржат и антиоксиданси кои ги штитат клетките, го намалуваат нивото на лош холестерол и можат да помогнат со дијабетес тип 2, а многу се добри и за срцето. Но, бидете внимателни со нив, доволен е грст јаткасти плодови за да ги извлечете сите добри работи од нив.

Продолжува на страна 2